torsdag 3 februari 2011

1 ynka dag kvar!

Åååååååhhhh, taggar!!!!!!
Halsen är inte riktigt bra men det skiter jag i för jag ska minsann dansa loss i helgen :) Den får klaga bäst den vill, det kommer inte stoppa mig ;) Inatt klockan 04.00 så hoppas jag på bussen till Ö-vik! Så nu har jag en lång checklista på grejer som jag måste göra (underhålla mig med) tills dess.. Först ut är tvätten, sen har vi lite handling, städning och annat sånt skoj på schemat.

Dagen har börjat riktigt bra, Zumba i morse.. Vilken toppen träning egentligen. Det blir bara roligare och roligare för varje gång jag kör det. Prestationsfritt, frigörande och bara helt galet.
Merengue Kings – El Mueve Mueve
En kul låt som är med i passet. :)

http://www.youtube.com/watch?v=grwzh4YjWp4
En Favvo i passet. Gillar beatet! :) Dock gör vi inte som på klippet..


Nehe, ta tag i grejerna va det ja. Hej och hå!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar